Wilhelminakade 159, 3072 AP Rotterdam.

Tel: 010-4145444

coeo is een technologie-gedreven, klantgerichte (Europese) marktleider in credit management. Als onderdeel van een Europese groep met eigen kantoren in 7 landen, werken wij vanuit Nederland en België met 120 IT- en incassospecialisten.

Als de speedboot van de creditmanagementsector combineren we bij coeo de capaciteit en expertise van een onderneming met de flexibiliteit van een middelgroot bedrijf en de spirit van een FinTech-startup. De focus van onze acties ligt echter altijd op het vinden van de best mogelijke oplossing. Dat wil zeggen, de klant snel maar vriendelijk naar de afhandeling van zijn vordering brengen. Dit kan in elk geval heel individueel zijn, maar we slagen erin door AI-ondersteunde processen te gebruiken die precies aansluiten bij de expertise van onze medewerkers in klantenservice.

Digital first
Door gebruik te maken van slimme ICT- en marketingtechnieken kunnen wij elke klant op zijn of haar eigen unieke manier en op het juiste moment benaderen. Dankzij coeo’s zelfontwikkelde incassosoftware en de daaraan verbonden database kunnen wij ons flexibel aanpassen aan nieuwe technologieën, marktomstandigheden en het servicen van nieuwe marktsegmenten.

Customer focused

Onze visie is dat - hoewel het enerzijds de menselijke intuïtie vervangt - technologie ons anderzijds in staat stelt om uw klanten empathischer te benaderen. We kunnen hierdoor nauwkeurig afgestemde strategieën ontwikkelen die het mogelijk maken accuraat actie te ondernemen en gericht te communiceren met individuele klanten.

voor meer informatie ga naar www.coeo-incasso.nl

Gekoppelde Thema's

Gepubliceerden kennisartikelen

Aantal faillissementen in 2018 naar laagste niveau van deze eeuw

3 augustus 2018

Share on Linkedin Share on Twitter Share on Facebook Share on Email Het ING Economisch Bureau verwacht dat het aantal faillissementen dit jaar met 10% daalt naar het laagste niveau van deze eeuw. De daling is wel minder sterk dan…

Tip: vergroot de effectiviteit van gesprekken met debiteuren

2 augustus 2018

Share on Linkedin Share on Twitter Share on Facebook Share on Email Het aantal betaalachterstanden verminderen en de klanttevredenheid vergroten. Dat is waar we ons allemaal voor inzetten. Een belangrijke factor hierin is het in gesprek komen met de debiteur.…