Grote Marktstraat 49. 2511 BH Ā Den Haag - Tel. 070 440 40 00

Van informatie naar inzicht

Wij zijn wereldwijd de toonaangevende informatieleverancier voor het leveren van data en analytische instrumenten aan klanten in heel de wereld. Wij helpen ondernemingen om kredietrisicoā€™s te beheersen, fraude te voorkomen, marketinginstrumenten gericht in te zetten en de besluitvorming te automatiseren.

In Nederland biedt Experian al ruim 25 jaar oplossingen voor kredietrisico- en fraudemanagement. Via onze online oplossingen krijgt u, afhankelijk van het doel waarvoor u de informatie wilt gebruiken, binnen seconden inzicht in het financiƫle gedrag van uw relatie of toekomstige klant.

Onze product specialisten en analisten adviseren u graag over onze credit management oplossingen en bij het ontwikkelen van uw eigen scoringsmodellen.

Als u op de hoogte wilt blijven van de laatste trends op het gebied van data en analytics, schrijf u dan in voor onze lokale Experian nieuwsbrief. Met onze nieuwsbrief krijgt u maandelijks inzichten over de Nederlandse & Europese kredietindustrie, en exclusieve toegang tot artikelen, rapporten, webinars, evenementen en meer!

Play Video

Gekoppelde Thema's

Leden actief in credit management software, risico- en handelsdata en scorecard modellen.

Gepubliceerden kennisartikelen

VCMB-thema Internationalisering

14 december 2022

Bestuursleden Johan Geeroms en Herman Peeters aan het woord Waarom internationalisering als VCMB-thema? Een aantal VCMB-leden werkt al internationaal. Andere leden kijken daar met belangstelling naar. VCMB wil de leden daarbij ondersteunen. Zakendoen in het buitenland vereist onder andere kennis…

Veronica Flyckt – Experian “Hoe je het vertrouwen van consumenten wint met outsourcing en orchestration”

29 augustus 2022

Steeds meer mensen doen hun aankopen online; in het eerste kwartaal van 2022 bedroegen de online bestedingenĀ 8,2 miljard euro, 7% meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Deze toename gaat echter gepaard met beveiligingsproblemen waarvan consumenten verwachten dat bedrijven ze…