VCMB Blog met Frank Beentjes Directeur 10FORIT

In  deze terugkerende blog bieden wij een betrokken VCMB-lid het podium om te vertellen wie ze zijn, wat ze doen en hoe zij kijken naar ontwikkelingen binnen hun expertise van de credit management sector, én natuurlijk om te horen hoe hun ervaring met het VCMB is.

Deze keer een bijdrage van Frank Beentjes, Directeur bij 10FORIT.

Sinds 2007 ben ik werkzaam voor 10FORIT dat onderdeel is van DSE Automatisering. De DSE-groep bestaat uit diverse IT-gerelateerde bedrijven met ieder hun eigen specialisme. Samen met ongeveer 60 collega’s werken we dagelijks aan nieuwe oplossingen voor onze klanten, veelal op het gebied van IT-onderhoud -en beheer, IT-security en klantcommunicatie. En in dat laatste is 10FORIT gespecialiseerd.

We zijn begonnen als specialist in outbound communicatie. Tegenwoordig leveren wij een compleet omnichannel communicatie platform waarmee locatie onafhankelijk kan worden gewerkt. Tevens is ons dienstenpakket uitgebreid met inbound communicatieoplossingen, waarbij EEZYCOM eenvoudig is te integreren in de oplossingen van partners. Denk bijvoorbeeld aan CRM-pakketten of betaalservices.

In mijn rol heb ik met iedereen contact; collega’s, partners en klanten. Omringd te zijn door inspirerende en innovatieve collega’s op marketing, sales en natuurlijk IT en de passie waarmee ze hun werk doen, geeft me een bevoorrecht gevoel. En relaties van ons blij maken met onze communicatieoplossingen is gewoon enorm leuk. Door ons EEZYCOM platform hoeven ze geen saai herhalend werk meer te doen en tegelijkertijd bieden ze hun klanten een verbeterde customer journey. Organisaties begrijpen dat digitalisering hen kan helpen bij het verbeteren van de klanttevredenheid, maar ook werknemerstevredenheid. Mooi meegenomen daarbij is een verhoging van de productiviteit.

Ons bedrijf heeft de laatste jaren enorm geïnvesteerd in Artificial Intelligence, oftewel AI of kunstmatige intelligentie. Wij hebben ons met name gefocust om ‘incasso-taal’ goed te verstaan en het procesmatig in te zetten voor met name geautomatiseerde communicatie binnen credit management.

‘Practise what you preach’ dacht mijn collega Arno van den Broek en ontwikkelde een Lite versie van EEZYCOM Voice AI. Dit is als het ware een digitale receptionist op basis van AI. Deze zorgt voor het doorverbinden van inkomende telefoontjes naar de juiste afdeling of persoon. Wij hebben dit zelf in gebruik genomen en hiermee ontlasten wij onze receptioniste. Bel gerust eens naar ons nummer, 088 0016604, en probeer het uit. Vraag naar Arno of Frank, of roep eens wat geks als Pino of Einstein. Of je de laatste twee aan de lijn krijgt betwijfel ik, maar je wordt te woord gestaan, persoonlijk of via EEZYCOM Voice AI Lite.

Zo proberen wij steeds opnieuw toepassingen te bedenken waarmee leden van het VCMB zich kunnen onderscheiden. Daarom is het mooi dat deze brancheorganisatie bestaat. Wij delen de kennis die wij hebben en samen zorgen we dat de sector zich blijft ontwikkelen. Dat is ook waar het VCMB voor staat. Zo zorgen we dat credit management er goed voor staat bij de buitenwacht.